F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Video | Hele uitzending Formule 1-Café van afgelopen vrijdag
Video's
door
Sjoerd Valkering
maandag, 19 november 2018 om 13:37
door
Sjoerd Valkering
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Sjoerd Valkering
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | Norris schrikt wanneer hij zichzelf ziet in Madame Tussauds
jun 24, 13:50
Onthulling vanuit Duitsland: 'Degene die tegengas gaf aan Verstappen gaat er uit bij Red Bull'
jun 24, 9:35
Verstappens handen jeuken door nieuwe RB22: "Spannend hoeveel tijd het oplevert"
jun 24, 13:10
F1-journalist lacht om 'domme' opmerking van Wolff: "Misschien komt Red Bull wel naar voren"
jun 23, 21:40
Verstappen-comeback compleet uitgesloten door Montoya: "Vervolgens zet iedereen een stap"
jun 24, 11:40
Red Bull gaat een extra 'twist' worden in Hamiltons recordjacht: "Dat zou giga zijn"
jun 24, 8:50
Steiner ziet geen enkele reden waarom Red Bull het goed gaat doen: "Haal deze idioot weg!"
jun 24, 16:30
Oud-coureur smult van Verstappen-Antonelli: "Alsof je Senna en Prost in hetzelfde team hebt"
jun 23, 20:17
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
Zinderende hitte in Oostenrijk, coureurs kwalificeren bij 40 graden
jun 24, 19:34
Montoya prijst eisen van Hamilton: "Een geweldig voorbeeld voor Leclerc"
jun 24, 18:34
Windsor voorziet definitief verval voor Red Bull: "Als Verstappen dat niet kan doen"
jun 24, 17:00
Verstappen gaat voor Orange Army voor de zege, maar dat kan nog wel eens lastig worden
jun 24, 17:00
Steiner ziet geen enkele reden waarom Red Bull het goed gaat doen: "Haal deze idioot weg!"
jun 24, 16:30
Meer artikelen
Laatste reacties
MXMasterNL
24-06-2026
Oepsie, bijgewerkt, bedankt.
Manuel.d
24-06-2026
Doe vreselijk hoop het vooral kan Ik genieten vreselijk vent
ZX12R
24-06-2026
Ja, Toto had LH en Rosberg idd. goed onder controle 😂🤣😂🤣 De man slaat volledig wartaal uit.
ZX12R
24-06-2026
In het ene bericht sluit Mondvoldrek een comeback van VER/RBR uit en hier dicht hij het toch weer kansen toe. Vreemde liedjes fluit deze vogel. Welke onbenul geeft zo'n dramaqueen een microfoon in zijn handen? Dan neem je jezelf ook niet echt serieus.
ZX12R
24-06-2026
Nu RBR geen update's aan de PU mag doorvoeren kunnen zij natuurlijk wel de 'betrouwbaarheid' van de PU blijven updaten. Daar is met geen woord over gerept.
ZX12R
24-06-2026
😂🤣😂🤣
peterheijnen33
24-06-2026
😂
peterheijnen33
24-06-2026
Ja zo iets staat me bij, heel vaag... 🤪
respectforALL
24-06-2026
Hee JPM hoe is het met de comeback van je zoon die achterin de F2 rijdt?
Tiras
24-06-2026
Deze 'Schumacher' gooit de naam Schumacher te grabbel!
Loading
Vorig artikel
Bratches positief over Grand Prix van Nederland: 'Ben voorzichtig optimistisch'
Volgend artikel
Honda voert aanpassingen door om communicatie met klantenteams te verbeteren
Plaats reactie
Plaats reactie