F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
VIdeo | Verstappen bekijkt auto in video van Citrix en Red Bull
Video's
door
Sjoerd Valkering
donderdag, 18 oktober 2018 om 8:56
F1 Maximaal
door
Sjoerd Valkering
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Sjoerd Valkering
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Britse journalist openbaart afschuwelijke opmerkingen na Verstappen-interview: "Over mijn kinderen"
jun 21, 18:35
Verstappen benoemd in Russell-terugblik: "prachtig om daar met hem te staan"
jun 21, 20:05
Verstappen is een grote uitzondering in de Formule 1: "Red Bull accepteert dat"
jun 21, 17:50
RB22-update is een cruciaal kantelpunt om Verstappen te behouden bij Red Bull
jun 21, 19:20
Doornbos zet vraagtekens bij topcoureur: "Zijn zijn gedachten al gericht op een teamwissel?"
jun 21, 11:00
Honda komt met slecht nieuws: "Zal de situatie niet drastisch veranderen"
jun 21, 13:00
Ziggo-analisten bespreken historisch moment: "Zelfs Verstappen vond het leuk"
jun 21, 16:45
Red Bull en Verstappen mogen blijven dromen volgens analist: "Dat zijn grote stappen"
jun 21, 21:30
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Bleekemolen ziet respectvolle actie Verstappen: "Zegt veel over zijn status in de sport"
jun 22, 10:00
Verstappen liet weten dat Red Bull-beslissing niet correct was: "Ja, honderd procent"
jun 22, 9:45
Formule 1-coureur wordt niet alleen geprezen om acties op de baan: "Zo is Verstappen ook"
jun 22, 8:43
Mercedes weigert een kant te kiezen: "Dat maakt ons helemaal niet uit"
jun 21, 21:50
Red Bull en Verstappen mogen blijven dromen volgens analist: "Dat zijn grote stappen"
jun 21, 21:30
Zandvoort wil afsluiten met een klapper: "We willen de dingen altijd iets anders doen"
jun 21, 20:50
Meer artikelen
Laatste reacties
peterheijnen33
22-06-2026
Ik kijk nooit meer voorbeschouwingen en al zeker niet Sky. Is dit die Sky dame die altijd zo 'positief' is over Max? If so, dan weet je het wel. 😎
peterheijnen33
22-06-2026
Dat denk ik ook. Dat gelul ook dat zowat de hele Britse pers haar had geappt om te zeggen hoe moedig het van haar was en ze dat zelf niet durfden... 🤪 Het lijkt wel een dagopvang voor zwarte kuikentjes met een eierdopje op, en buiten loopt de grote boze Max.
peterheijnen33
22-06-2026
Max moest van het team zijn daarvoor hard verdedigde plek aan Russell geven, daar gaf hij tegen zijn wil gehoor aan. Ik denk dat hij juist het meest pissig op zichzelf was omdat ie er aan toegaf terwijl hij wist dat het verkeerd was.
Jos Hendriks
22-06-2026
Verrek het zijn en blijven Engelsen is er niets te racen dan gooien we er een blik onbekende/bekenden zoals rosberg bij en maken weer een verhaal. Maar het mooiste zal zijn dat deze mevrouw zo,n vraag niet meer zal stellen zonder haar pampers.
Monic Armiento-Hissink
21-06-2026
Hij heeft hem niet in de F1 verslagen dus waarom zou hij denken dat ie hem in een cart wel zou kunnen verslaan.
Regenracer
21-06-2026
Maar Leqlerc misschien ook 😉
VeeWeetje
21-06-2026
Ik heb er geen enkel probleem mee om Max zijn fouten bekritiseerd te horen. Dat is soms ook wel eens vermakelijk. Maar....... ook zonder oranje bril, heb ik in dit interview, Max zijn antwoord anders beluisterd, en er een andere context aan gehangen. Het antwoord zonder context was: "maakt het wat uit? Het antwoord in de lijn van Max zijn andere antwoorden zou zijn: "Maakt het wat uit? jullie willen het opzettelijk vinden, dus kan ik zeggen wat ik wil.. het maakt geen reet uit" Een typisch gevalletje "trial by media" waarbij ik graag wil opmerken dat al die anonieme doodsbedreigingen e.d. ook om te kotsen zijn. En inderdaad Nico Rosberg is wereldkampioen, maar laat zich ook wel makkelijk inpakken door Rachel. En dat ze dit gebruikt om de vermoorde onschuld te spelen is ...... nou ja, niet mijn stijl.....🥱 Leven, en vooral laten leven, er is geen reden te bedenken, om het altijd en met iedereen eens te hoeven zijn. Inderdaad zoals een andere reaguurder al stelde: en door !
peterheijnen33
21-06-2026
Oh wat zielig. En door.
peterheijnen33
21-06-2026
Ja mooi allemaal hè. 😊
Schakeldoos
21-06-2026
Ok. Waarom de aandacht naar keyboard critici? Toch weer een clickbait kunnen verzinnen?
Loading
Vorig artikel
Mercedes-engineers geloven niet in Verstappen-kerbs: 'Zijn te laag'
Volgend artikel
Renault bouwt compleet nieuwe motor voor 2019
Plaats reactie
Plaats reactie