- 😂🤣😂
Allebei niet, daar word ik duizelig van ...
- Dit zijn toch allemaal zaken waar de GPDA voor op de barricade zou moeten?
Van Russel verwacht ik dienaangaande niet zo veel, maar Sainz en Würz zouden hier hun shirt voor moeten uittrekken, en de spierballen aanspannen.
- Wil iemand nog even op mijn paard in de draaimolen?
Dan hoop ik in de brandweerauto te kunnen
🤣
- En als straks drie teams vechten om een been...
- Vermindering van gewicht is een no-brainer, dat gaat 0,15 tot 0,2 seconden opleveren. De rest moeten we even afwachten.
- Ik heb het al vaker gezegd, er ontbreekt een regel in F1, die na Silverstone 2021 er duidelijk in had gemoeten: als je fout zit in een bocht, en je kegelt je directe tegenstander van die wedstrijd en het kampioenschap eruit, dan moet je er zelf ook uit. Het feit dat ie vanaf achteraan weer iedereen inhaalde en alsnog de race won was trouwens ook niet te rechtvaardigen (raket motor etc.)
- Monic
100% met jou eens!
- 😂
- Echt ongelofelijk dat dit nog steeds zo wordt gepresenteerd.
Lewis wist heel goed wat hij er in het ergste geval mee riskeerde -Max' leven- en toch besloot hij om niet op de apex te mikken maar op Max. Dat heeft niets met racen te maken.
Nog maar een keer ter herinnering: https://www.youtube.com/watch?v=t76kseCvbNc
- Ja ze zetten alles op alles om er maar voor te zorgen dat RB kansloos blijft. Maar dat is al jaren zo! Mercedes en Ferrari hebben een veel te grote vinger in d pap. Weer een stap dichterbij het faillissement van een eens zo'n mooie sport
Loading