Hamilton erkent verlies scherpte: 'Zal er volgend jaar weer staan'

Formule 1
zondag, 26 november 2017 om 22:01
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Lewis Hamilton erkende na afloop van de finish van de Grand Prix van Abu Dhabi dat er onbewust toch wat gemakzucht in zijn prestaties is geslopen. De wereldkampioen belooft er echter volgend jaar weer te staan.
Het is een bijzondere statistiek: Lewis Hamilton heeft nog nooit een race gewonnen nadat hij de wereldtitel in een seizoen behaald had. In 2015 won Nico Rosberg de laatste drie races en de overwinningen in de afgelopen twee races gingen naar Sebastian Vettel (Brazilië) en Valtteri Bottas (Abu Dhabi).
'Ik maak me er 0% zorgen over', verklaart Hamilton. 'Het zijn van die dingen die gebeuren nadat je de wereldtitel hebt veroverd. Volgend seizoen zal ik er weer staan op het niveau van de eerste races na de zomerstop. Daar maak ik me niet druk over.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading