+5
18:21
+0
23-06-2026 13:51
23-06-2026 13:43
+1
22-06-2026 21:07
+4
22-06-2026 17:07
+3
22-06-2026 16:56
22-06-2026 15:18
+2
22-06-2026 15:14
22-06-2026 13:00
20-06-2026 18:56
Loading
+5
Glenny
Van dit soort speculatieve berichten word ik niet goed. Al helemaal niet nu dit al weken aanhoudt. Kennelijk voelt de media zich verplicht om ook dit soort onzinnige geruchten te moeten publiceren. Een soort van go with te flow*? * adapting to situations and accepting events as they happen rather than resisting or trying to control them... Toch wel een beetje pattettik...18:21
+0
Glenny
Monic 100% met jou eens!23-06-2026 13:51
+0
Glenny
😂23-06-2026 13:43
+1
Glenny
Jos... 😂👍22-06-2026 21:07
+4
Glenny
Huh..., Verstappen en Hamilton ineens op dezelfde lijn? Hamilton: "...Ik heb me er nog niet heel uitgebreid in verdiept, omdat het volgens mij voortdurend de verkeerde kant opgaat..." Hamilton logica?22-06-2026 17:07
+3
Glenny
Daarnaast..., 1e seizoen van Lewis Hamilton bij Ferrari? Werkelijk...?!?!?!22-06-2026 16:56
+4
Glenny
House Met alle respect, ik denk dat de strekking van mijn bericht jou ontgaat. En eerlijk is eerlijk; die van jou mis ik eveneens...22-06-2026 15:18
+2
Glenny
Als je de titel van dit topic leest, is eigenlijk onduidelijk over wiens status er nu wordt gerept. Hoewel het feliciteren van de winnaar getuigd van respect, in mijn ogen is het ook een volstrekt normaal dan wel logisch gebaar, kan in de titel zowel Verstappen als Hamilton worden bedoeld. Maar wellicht ben ik door de hitte inmiddels aan het muggenziften... 😉22-06-2026 15:14
+3
Glenny
Als deze reporter zich anno 2026 verbaasd over de teneur op de diverse sociale media..., dan vraag ik mij af onder welke steen zij het afgelopen decennium heeft gelegen. Ik begrijp haar reactie wel; in het "echte" leven wordt iets pas heel spannend (en vervelend) als het ineens erg dichtbij je komt. Dat deze "digitale terreur" al tig jaar dagelijkse realiteit is, was voor haar al die tijd kennelijk een ver-van-mijn-bed show...22-06-2026 13:00
+0
Glenny
Een ware kampioen? Uh, omdat Lewis nu weer een keer wint, wat ik hem overigens van harte gun...?20-06-2026 18:56