Hasegawa tevreden over vooruitgang: 'Aan kunnen tonen dat onze performance beter is geworden'

Formule 1
zondag, 26 november 2017 om 22:51
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Yusuke Hasegawa kijkt dankzij de negende plaats van Fernando Alonso tijdens de afsluitende Grand Prix van Abu Dhabi met een goed gevoel terug op de laatste race van het voor Honda zo moeilijke seizoen 2017.
'De laatste race vandaag als McLaren-Honda was uitdagend', zei de Japanner tegen Movistar. 'Het is een goed resultaat dat beide auto's de finish hebben gehaald en dat Fernando nog een aantal punten voor het kampioenschap behaald heeft.'
'We hebben de laatste races aan kunnen tonen dat onze performance beter is geworden', concludeerde de verantwoordelijke voor het Honda-motorsportproject. 'Na een moeilijk begin van het jaar is dat een positieve conclusie. De laatste drie jaar zijn extreem uitdagend geweest, maar we nemen met een goed gevoel afscheid van elkaar. Wij gaan vol inzetten op onze ontwikkeling in 2018 en tegelijkertijd wensen we McLaren veel succes met hun nieuwe partner.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading