F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Max Benecke
Max Benecke is een professioneel simracer, die in het verleden voor Team Redline uitkwam, en daardoor Max Verstappen ook goed kent.
Formule 1
Tsunoda ziet groot voordeel voor Verstappen: 'Nu uiteraard veel minder dan mijn teamgenoot’
19 april 2025
Naomi Pinkster
Opinie
Doornbos over de toekomst van Verstappen: 'Niemand durft zich uit te spreken'
10 april 2024
Mark Hanselman
Formule 1
Rietveld geniet van samenwerking met Verstappen: 'Heel normale gast, gewoon 'one of the boys''
19 januari 2023
Mitchel Zandee
Max Verstappen
Verstappen met Team Redline net buiten podium geëindigd in virtuele 500 Mijl van Sebring
03 december 2022
Rick Pasker
Max Verstappen
Verstappen wint de 12 uur van Bathurst met Team Redline
13 februari 2022
Christian Moerman
Formule 1
Live 14.00u | Virtuele 24u van Daytona loopt ten einde
23 januari 2022
Rick Pasker
Meer artikelen
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | Verstappen verliest de controle en ziet kwalificatie in de muur eindigen
jun 27, 17:31
Russell lijkt te ontsnappen door enorme blunder van de FIA: "Heel slecht voorbeeld"
jun 27, 17:30
Verstappen met nieuwe meesterzet, enorm risico kan zich uitbetalen
jun 27, 20:23
Formule 1 geeft duidelijkheid over Verstappen en McLaren: "Hebben inderdaad met elkaar gesproken"
jun 27, 15:35
Verstappen kampt met bizarre klachten, wat is er aan de hand bij Red Bull?
jun 27, 14:00
Norris haalt uit naar collega: "Ik vind dat de coureurs te veel praten"
jun 27, 18:08
F1 Live 16:00u | Kwalificatie Grand Prix van Oostenrijk 2026
jun 27, 15:30
Verstappen geeft prijs hoeveel de RB22 is afgevallen en wijst op voordeel op zondag
jun 27, 17:07
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Startopstelling GP Oostenrijk | Verstappen van grote invloed op startvolgorde
jun 27, 20:52
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
Vasseur met steek onder water: "Het lot valt heel vaak in het voordeel van Mercedes uit..."
jun 27, 23:14
Windsor citeert het reglement en drukt Russell en FIA met neus op de feiten
jun 27, 23:07
Verstappen kiest voor andere afstelling, cruciaal voordeel in de race
jun 27, 22:38
Leclerc laat zich niet uit het veld slaan na verliezen pole: "Ik geef niet op"
jun 27, 22:31
Meer artikelen
Laatste reacties
Regenracer
28-06-2026
Hij had het liefst gezien dat Max zich het ziekenhuis in had gereden, die gluipert is de rotte appel op de grit, en ik hoop dat hij dat hij eraf gaat tijdens de race .......
Regenracer
28-06-2026
Langzamer door de derde sector, en dan nog steeds de top tijd van Leqlerc verslaan? Beetje vreemd weer.
Regenracer
28-06-2026
Ik hoop dat als Max niet kan winnen, Leqlerc de overwinning pakt .
Regenracer
28-06-2026
Oh yeah , die gaat iederèèn op 20 sec rijden , niemand kan Max nog tegenhouden HOERA 🕺
Regenracer
28-06-2026
Zo jij weet veel.......😂
ZX12R
27-06-2026
Niets nieuws, hoe vaak was LH in zijn MB tijd niet geholpen door erg vreemde beslissingen van de (MB) marshals. Wat maakt het uit..., Russell haalt morgen de finish toch niet. Hij gaat morgen gewoon weer ouderwets racebillekoek krijgen.
Seet
27-06-2026
Waar heb jij gelezen of gehoord dat het een stuurfout was?? Lezen is echt niet moeilijk. Dan hoef jij niet te gissen, ze weten/ wisten het zelf nog niet eens! Als het een stuurfout geweest was had Max dat zelf wel verteld. Die geeft zijn fouten namelijk gewoon toe.
ZX12R
27-06-2026
' Een coureur die door een sector rijdt met een gele vlag moet zijn snelheid verlagen en zich voorbereiden om uit te wijken." Met een dergelijke omschrijving bem je dus van vele mazen voorzien.
peterheijnen33
27-06-2026
Na 'i take the penalty' is dit opnieuw een situatie waarin Russel de FIA overruled en voor eigen steward speelt, nota bene in een situatie waarin de veiligheid in het geding is. Als overkoepelende organisatie is de FIA er daarom alles aan gelegen om herhaling te voorkomen.* *n.v.t. op eenieder met een geldig Brits paspoort.
VolvoV40
27-06-2026
Ik ben ervan overtuigd dat dit soort situaties in ieder geval bij Mercedes tot in de puntjes getraind worden in de simulator. Wellicht ook bij andere teams en tegelijkertijd ligt het er bij Mercedes zo dik bovenop. Het even de voet van gas en er weer op en een reactie geven kan enkel als je dit soort situaties inleert door ze te trainen. Eigenlijk is dat een heel ongewenste situatie die vroeger of later tot een zware crash leidt want stel je leert dit gedrag aan en er wordt snel geel gezwaaid en de auto waar heel voor gegeven wordt draait terug de baan op? Dan hebben we een nieuwe nummer 17…
Loading