Video | Verstappen en Garrix doen spelletje 'wie is het'

Max Verstappen
maandag, 27 november 2017 om 11:28F1 Maximaal
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Red Bull Racing heeft de beelden vrij gegeven van het spelletje dat Max Verstappen en Martin Garrix hebben gespeeld in het motorhome van Red Bull Racing. Ze moesten van elkaar raden wiens kaartje ze op hun hoofd hadden gezet. Bekijk de video hier.  (foto: Red Bull Content Pool)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading