Binotto en Wolff over GP Saoedi-Arabiƫ: 'Je weet als bezoeker nooit hoe dat gaat'

Formule 1
door Marnik Kok
vrijdag, 06 november 2020 om 10:43
Toto Wolff Mattia Binotto

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Toto Wolff en Mattia Binotto vinden niet dat de Grand Prix van Saoedi-Arabië gelijk afgekeurd moet worden. De teambazen verdedigen de keuze van de Formule 1 om een race te houden in 2021 en verwachten een race zonder segregatie. 
'Racen over de hele wereld is positief. De sport hoort te verenigen en ons naar een betere plek brengen', zegt Wolff volgens Soy Motor. De Mercedes-teambaas verwacht een evenement waar geen verdeling plaatsvindt. 'Als bezoeker zie je eigenlijk nooit hoe dat gaat, maar ik verwacht dat het wel goed zit.'
Binotto is het met zijn concurrent eens. 'Waar de sport ook heen gaat, het is altijd positief en we nemen een positieve boodschap mee.' De Grand Prix van Saoedi-Arabië ligt onder vuur wegens de status van het land: er heerst flinke ongelijkheid in het koninkrijk. (Foto: Mercedes AMG F1)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading