Kimi Raikkonen maakt zich geen zorgen om het gebrek aan pace van Ferrari in de laatste race van het seizoen. De Fin kwam 45 seconden achter winnaar Valtteri Bottas binnen, waar Sebastian Vettel daar 19 seconden over deed. ‘We hebben het eerder gezien: In de ene race is het ene team soms sterker en soms een ander team. Natuurlijk wilden we een goed resultaat neerzetten, maar Mercedes was hier heel sterk’, zegt Raikkonen tegen Crash.net.
‘Volgend jaar hebben we nieuwe auto’s, nieuwe dingen en beginnen we weer opnieuw, dus ik denk niet dat we ons te veel zorgen moeten maken’, zegt The Iceman. ‘We doen ons werk en moeten hier en daar wat verbeteren, maar verder doen we het best goed.’ (Foto: Ferrari F1 Team)