- Max zei 2 weken terug dat hij het bekend zou maken binnen enkele weken, Max speeld een kat en muis spelletje met iederèèn die daar vatbaar voor is 😉.
- Ik vind het maar een rare zaak. Marko werkt tegenwoordig toch voor de Red Bull Ring dus waarom is hij er niet? Het lijkt bijna of Max straf heeft omdat hij geen beslissing wil nemen over zijn toekomst bij Red Bull.
- Ja, de coureurs kunnen er nog steeds voor kiezen om het koelvest niet te gebruiken, maar moeten dan wel het additionele gewicht ter grootte van het koelvest meenemen in de auto.
- Ronduit ongezond, op bepalende posities moet democratie, reinigend vermogen en het corrumperende effect van macht in evenwicht worden gehouden, hoe goed of slecht je ook bent. Trumpiaans koningsgedrag, net als Infantino.
- Ik ben de afgelopen jaren in Spielberg geweest en een paar jaar geleden was het ook 30+ daar. Het vervelende is dat het in een soort van badkuip ligt dus die warmte kan echt niet weg.
- Geldt nu niet nog steeds dat ze ipv dat koelvest ook het gewicht van dat koelvest in de cockpit mogen plaatsen?
- Helemaal mee eens! En Calum is altijd een plezier om naar te luisteren, hij weet waar hij het over heeft en is ook een goede vent. Ik hoop dat hij dit weekend weer pitreporter mag spelen voor F1tv. Het is een enorme verademing om hem bezig te horen.
- Op zo'n korte baan is de achterstand dan ook geen halve seconde. Dus het zal wel degelijk (ook op dit circuit) een groot verschil kunnen maken.
- "Het (de opvoeding van Jos, red.) heeft dus duidelijk geen al te grote negatieve invloed op het leven van Max gehad."
Oh, hoezo heeft Jos' opvoeding überhaupt een negatieve invloed gehad op het leven van Max? Waar zien deze Britten dat aan? Gelukkig wel dat de Britten ook zien dat het geen al te grote negatieve invloed heeft gehad...🤦♂️
- Als je moeite hebt on Max te begrijpen; luister dan naar Nicholas! He is The Man!
Goed stuk.
Loading