Lewis in persco: 'Ik wilde 'this guy' er niet voorbij laten gaan'

Max Verstappen
zondag, 08 oktober 2017 om 12:29Skysports
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Lewis Hamilton heeft Max Verstappen in de persconferentie opnieuw 'this guy' genoemd. Dat zegt Ted Kravitz in zijn programma Ted's Notebook. 'Lewis zei op de persconferentie: 'Ik wilde 'this guy' er niet voorbij laten gaan'', leest Kravitz voor uit zijn notitieboekje.
'En we weten dat Max dit niet leuk vindt', zegt de verslaggever van Sky Sports er nog meer over. Daarnaast heeft Hamilton voor de persconferentie nog even contact gehad met Toto Wolff. Hij wilde graag meer zeggen over de vibraties in de auto. 'Lewis vertelde op de persconferentie dat als hij snel schakelde, de motor dat niet leuk vond', meldt Kravitz.
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading