Lewis Hamilton heeft Max Verstappen in de persconferentie opnieuw 'this guy' genoemd. Dat zegt Ted Kravitz in zijn programma Ted's Notebook. 'Lewis zei op de persconferentie: 'Ik wilde 'this guy' er niet voorbij laten gaan'', leest Kravitz voor uit zijn notitieboekje.
'En we weten dat Max dit niet leuk vindt', zegt de verslaggever van Sky Sports er nog meer over. Daarnaast heeft Hamilton voor de persconferentie nog even contact gehad met Toto Wolff. Hij wilde graag meer zeggen over de vibraties in de auto. 'Lewis vertelde op de persconferentie dat als hij snel schakelde, de motor dat niet leuk vond', meldt Kravitz.