Verstappen: 'Of ik over tien jaar beter ben dan Hamilton? Dat hoop ik wel, ja'

Max Verstappen
maandag, 27 november 2017 om 20:28Ziggo Sport
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Lewis Hamilton liet deze week weten graag een team te vormen met Max Verstappen, maar de Nederlander lijkt er bij Peptalk op Ziggo Sport niet heel enthousiast over.
‘Max en ik zouden een goed team vormen’, zei Hamilton, maar Verstappen pareert dat snel. ‘Ik zit bij Red Bull en daar ben ik tevreden mee, dus we zien het in de toekomst wel.’ Tevens dacht Hamilton dat Verstappen over tien jaar wellicht beter was dan hij en Vettel. De reactie was droog: ‘Ja, dat hoop ik wel’, lacht de Nederlander.
Het seizoen is afgesloten met de saaie race in Abu Dhabi, maar Verstappen is nog niet klaar. ‘Ik moet eerst nog wat testen en wat PR-dingetjes doen en dan vakantie vieren. Waar ik het meest naar uit kijk? Eten! Gedurende het seizoen volg je een dieet, dus in de winter kan je meer eten. Ik heb zin in bitterballen en een frietje speciaal’, aldus Verstappen. (Foto: Red Bull Content Pool)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading