+0
12:31
+2
15-11-2021 20:14
15-11-2021 18:43
+1
15-11-2021 18:20
15-11-2021 12:05
12-11-2021 16:53
12-11-2021 15:59
Loading
+0
GreatSuccess
Wat een verschikkelijk misleidende titel. Ik ben hier weg12:31
+2
GreatSuccess
Het betreft een onboard van Hamilton waarin je ziet dat hij zijn stuur, vlak voor het aanremmen van bocht 1, met zijn linkerhand iets hooger vastpakt. Hierbij lijkt het dat hij iets achter het stuur doet/indrukt. Daarna lijkt hij zijn gehele stuur ietjes naar voren te trekken. Dit echter in tegenstelling tot DAS waarin het stuur a, verder in en uitgetrokken werd, en b, naar voor werd geduwd voor het aanremmen. Verder nog geen info kunnen vinden15-11-2021 20:14
+2
GreatSuccess
Of toch iets anders gevonden?? https://www.facebook.com/104531718707398/posts/113560891137814/15-11-2021 18:43
+1
GreatSuccess
Of toch iets anders gevonden?? https://www.facebook.com/104531718707398/posts/113560891137814/15-11-2021 18:20
+0
GreatSuccess
DAS weer in gebruik bij MB?? https://www.facebook.com/104531718707398/posts/113560891137814/15-11-2021 12:05
+1
GreatSuccess
Zou mooi zijn als Perez en mogelijk een andere coureur er voor kunnen blijven zondag..12-11-2021 16:53
+0
GreatSuccess
Header moet zijn Brazilië ipv Mexico12-11-2021 15:59