Iedereen zanikt na de suffe race in Abu Dhabi op de baan. Dan moet je natuurlijk Jacques Villeneuve het woord geven om het nog beter uit te drukken. 'Ik vraag me af hoe je zo'n vreselijke baan kan ontwerpen', briest de Canadees tegen Motorsport-magazin.com. 'Zelfs als je je best doet, is dit nog lastig om voor elkaar te krijgen.' Er deugt veel niet als het aan de voormalig wereldkampioen ligt. 'Met al dat geld en ruimte is het verschrikkelijk dat je dit er van hebt kunnen maken. Alle bochten hebben verkeerde hoeken, zodat je niet kan racen. Je wilt er niet naar kijken, het is niet leuk. Dat het seizoen zo moet stoppen. Het is net alsof je iets verkeerds hebt gegeten', moppert de analist.