Lewis Hamilton lijkt ervan te genieten dat Max Verstappen voor de tweede keer een concurrent van hem was in de race. Na de Grand Prix zei hij al tegen Max 'dat hij snel was'. Voor de camera van Ziggo Sport herhaalde de Brit dat.
'Max reed goed. Hij is gewoon een geweldige coureur', complimenteert hij de Nederlander. 'De Red Bull deed het sowieso goed. Hun auto was sneller op de tweede set banden', zegt Hamilton, die nog niet wilde spreken van een eindzege in het WK. 'Nog niet', en toen liep hij weg. (foto: Red Bull Content Pool)