Video | Verstappen gaat los na eerste pole: 'Yes boys, come on! YES!'

Max Verstappen
zaterdag, 03 augustus 2019 om 16:51F1 Maximaal
pole verstappenjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Max Verstappen kende veel ontlading nadat hij zaterdag op de Hungaroring de eerste pole uit zijn carrière pakte. 'Yes boys, come on! YES!', zei hij meteen nadat hij de pole had gepakt op de boordradio. Christian Horner en Helmut Marko sprongen elkaar in de armen.

Boordradio Verstappen na pakken pole

loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading