F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Video | Grill The Grid met Max Verstappen en Alexander Albon
Video's
door
Joris Verwijst
dinsdag, 22 oktober 2019 om 19:48
door
Joris Verwijst
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Vanuit de Formule 1 wordt ook dit seizoen weer een nieuwe reeks van Grill The Grid opgenomen. In de aflevering van deze week zijn Red Bull-coureurs Max Verstappen en Alexander Albon aan de beurt.
JV
Joris Verwijst
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | Norris schrikt wanneer hij zichzelf ziet in Madame Tussauds
jun 24, 13:50
F1 in het kort | FIA komt met hittewaarschuwing voor GP Oostenrijk
jun 25, 10:27
Verstappens handen jeuken door nieuwe RB22: "Spannend hoeveel tijd het oplevert"
jun 24, 13:10
Steiner ziet geen enkele reden waarom Red Bull het goed gaat doen: "Haal deze idioot weg!"
jun 24, 16:30
Verstappen-comeback compleet uitgesloten door Montoya: "Vervolgens zet iedereen een stap"
jun 24, 11:40
Windsor voorziet definitief verval voor Red Bull: "Als Verstappen dat niet kan doen"
jun 24, 17:00
Omstreden teambaas prijst Verstappen: "Max is een supercoureur, de nummer één”
jun 24, 21:54
Nederlandse analist heeft twijfels over upgradepakket Red Bull: "Een vreemde eend in de bijt"
jun 25, 8:52
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
F1 in het kort | FIA komt met hittewaarschuwing voor GP Oostenrijk
jun 25, 10:27
Voormalig Red Bull-monteur laat zich uit over toekomst Verstappen: "Denk dat hij dit vooral bedoelt"
jun 25, 10:05
Nederlandse analist heeft twijfels over upgradepakket Red Bull: "Een vreemde eend in de bijt"
jun 25, 8:52
Omstreden teambaas prijst Verstappen: "Max is een supercoureur, de nummer één”
jun 24, 21:54
Landgenoten verliezen vertrouwen: "Het wordt ontzettend moeilijk voor Russell"
jun 24, 20:54
Meer artikelen
Laatste reacties
Jos Hendriks
25-06-2026
Het is eigenlijk veel te warm en ik denk dat onze ho pin er ook niet mee kan omgaan. Wat voor veranderingen komen er mischien wel een samba voorvleugel die telkens als die omdraait de grote koeienbellen zullen laten rinkelen. Laten we eerst eens afwachten of heeft ho pin met viapleey al enige voorkennis wat er op of onder de auto gebeurd. Ik hou het erop dat deze goede man bevangen is door de hitte
SennA
25-06-2026
Eens, als je RBR moet geloven zouden ze door al die updates ondertussen een seconde voor moeten liggen op de rest. Van top-team naar tob-team. Het eens zo mooie RBR hebben ze hoogtspersoonlijk vakkundig naar de knoppen geholpen. Pure middelmaat wat er nog rondloopt...
mart22
25-06-2026
*Kijk naar Aston Martin* Dat niet alleen. Kijk ook maar RBR tussen 2014 een 2020. Daar zag je dat Newey het ook niet kon redden maar dat kwam toen door die motor van MB. Daar was niet tegenop te boksen zo goed was die. En nu bij Aston Martin kan Newey het ook niet redden omdat die Hondamotor zo slecht is. Dan zie ik als lichtpuntje RBPT, die naar het zich laat aanzien, toch wel een goede motor hebben gebouwd. Opmerkelijk want iedereen riep luidkeels dat dit voor een nieuwe fabrikant onmogelijk was.
KingAir
24-06-2026
Marko verteld 0.5 sec sneller dit weekend. Ik ben benieuwd. Maar ook naar wat ADUO brengt bij Mercedes en Ferrari.
KingAir
24-06-2026
Radio verkeer is ook veel rustiger als je het vergelijkt tussen Santi vs Adami. En de juiste info / data / calls worden geven. Nu hopelijk een podium op zondag ... ‼️
ed155
24-06-2026
Wie is in dit verhaal de idioot of lees ik nu te vlug...?
MJAH
24-06-2026
"Het team dat er al jaren om bekend staat om onpartijdig te zijn"; Die Hill heeft echt een waas voor zijn ogen. Niet alleen had Lewis een racket motor, Bottas moest ook regelmatig inhouden of opzij gaan voor Hamilton. Want die moest en zou wereldkampioen worden. Wat een armoede bij die Engelsen ...
Monic Armiento-Hissink
24-06-2026
Die zal een stuk beter worden als er 7kg vanaf gaat.
Monic Armiento-Hissink
24-06-2026
er gaat nu zo'n 7kg van af.
Monic Armiento-Hissink
24-06-2026
Niet zo somber. Mercedes heeft dan wel de eerste slag gewonnen maar ze zijn niet betrouwbaar, zeker niet in hoge temperaturen. Daarnaast moeten ze hun diffuser veranderen na protest van Ferrari, mogelijk al in Oostenrijk. Degene die de toon aanvoerden vanaf het begin hebben de minste ruimte om nog grote sprongen te maken.
Loading
Vorig artikel
Mercedes verwacht moeizaam Mexicaans weekend: 'Moeten schade beperken'
Volgend artikel
Horner spreekt van 'grootste teleurstelling' bij Verstappen: 'Komisch'
Plaats reactie
Plaats reactie