'Ferrari heeft twintig miljoen betaald voor Alfa Romeo-Sauber-deal'

Formule 1
vrijdag, 26 januari 2018 om 13:42
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Ferrari heeft flink moeten lappen om van Sauber een tweede team te maken. Dat meldt Christian Sylt van Forbes. Volgens de journalist heeft Ferrari er zo’n twintig miljoen pond voor over gehad om Alfa Romeo terug te brengen in de Formule 1.
Ferrari en Alfa Romeo, beiden vallen onder de leiding van Sergio Marchionne, besloten de handen ineen te slaan, om net als Red Bull een tweede team in de Formule 1 te hebben. Sauber krijgt motoren vanuit Italië en heeft bovendien vanaf 2018 minimaal één Ferrari-pupil in de wagen. Dit is in 2018 het enorme talent Charles Leclerc.
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading