Teleurstelling bij Hülkenberg na exit Q2: 'Kwam er vandaag niet uit'

Formule 1
zaterdag, 07 oktober 2017 om 17:39
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Renault stelde teleur door op Suzuka met beide wagens Q3 te missen. Beide wagens leken een kanshebber voor een top-10 notering, maar Nico Hülkenberg had te veel last van overstuur om een goede ronde te rijden.
'We hadden het erg moeilijk in de kwalificatie', zegt Hülkenberg na afloop van de sessie. 'De balans van de auto was echt niet goed en we hadden vooral last van overstuur in de eerste sector met de Esses. Normaal gesproken verbeter je jezelf naar mate de kwalificatie vordert, maar het kwam er vandaag niet uit.'
'Morgen wordt het niet gemakkelijk', voorspelt de Duitser. 'Het was niet de kwalificatie waar we op gehoopt hadden dus we zullen een aantal auto's voorbij moeten gaan om punten te scoren. Het pakket is in de basis goed dus we zullen morgen vechten voor punten. Er is nog niets verloren.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading