Rosberg kritisch: 'Verstappen was te agressief'

Max Verstappen
maandag, 02 september 2019 om 7:17
rosberg verstappenjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Nico Rosberg heeft zich na afloop van de Grand Prix van Belgie kritisch uitgelaten over Max Verstappen. De Nederlander kwam in ronde een in aanraking met Kimi Raikkonen en vloog daarna de bandenstapel in.
'Verstappen gedroeg zich weer als zijn oude zelf', zei Rosberg via zijn eigen Youtube-kanaal. 'Te agressief. Veel te agressief. En ik begrijp ook niet waarom hij dan voluit blijft rijden ook al is de auto kapot.'
De Nederlander viel voor het eerst sinds de Grand Prix van Hongarije in 2018 uit, en had dit volgens Rosberg enkel aan zichzelf te danken. 'Ik denk dat hij 'balls of steel' heeft, maar dit was niet goed van Verstappen.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading