Hamilton: 'Vettel zal niet agressiever starten dan ik'

Formule 1
zaterdag, 07 oktober 2017 om 18:54
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Lewis Hamilton kwalificeerde zich voor het eerst in zijn loopbaan op pole-position op het circuit van Suzuka en ondanks het feit dat hij zich niet in de rug gedekt weet door Valtteri Bottas, die een gridstraf kreeg, maakt hij zich geen zorgen over Sebastian Vettel bij de start.
'Hij zal niet agressiever starten dan ik', zei Hamilton na de kwalificatie tegen SkySports. 'Ik heb acht meter voorsprong op hem en me gezien de WK-tussenstand wellicht iets meer permitteren. Ik ga er alles aan doen om die acht meter voorsprong vast te houden. Mijn starts zijn dit jaar over het algemeen goed dus ik maak me niet te veel zorgen.' (foto: Mercedes AMG F1 Team)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading