Daar waar Kevin Magnussen zeer tevreden was over zijn eigen race, is zijn team niet minder lovend om zijn prestatie bij de Grand Prix van Mexico, zo is te zien op Motorsport.com.
De Deen hield niemand minder dan Fernando Alonso en Lewis Hamilton achter zich, die vervolgens maar met zijn tweeën verder gingen vechten. Teambaas Gunther Steiner spreekt dan ook vol lof over zijn coureur. 'Tien uit tien krijgt hij van me. Meer kon hij niet doen om met onze wagen Hamilton en Alonso achter zich te houden. Kevin heeft geen enkele fout gemaakt. We waren natuurlijk op de juiste plaats, op het juiste moment, maar we hebben het niet gestolen. Hij reed een fantastische wedstrijd', aldus Steiner.