F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Video | Hartley in 2015 over de LMP1 vs de F1
Formule 1
door
Sjoerd Valkering
donderdag, 19 oktober 2017 om 17:13
YouTube
door
Sjoerd Valkering
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Mobile 1 The Grid heeft een video van Brendon Hartley, die dit weekend gaat debuteren in de Formule 1, erbij gepakt waarin de Nieuw-Zeelander praat over de verschillen tussen de LMP1 en de F1. Bekijk de beelden hieronder.
Sjoerd Valkering
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | F1-coureurs dineren allemaal samen in Oostenrijk
jun 26, 11:00
'Verstappen voert geheime gesprekken met McLaren, Piastri naar Red Bull'
jun 26, 15:55
Red Bull-topfiguur gaat daadwerkelijk vertrekken bij het team, bestemming bekend
jun 26, 11:45
F1 Live 17:00u | Tweede vrije training Grand Prix van Oostenrijk 2026
jun 26, 16:30
Verstappen steekt middelvinger op naar Russell in tweede training: "We komen wat tekort"
jun 26, 19:17
Long runs | Verstappen presteert opvallend sterk, Ferrari de grote teleurstelling
jun 26, 19:33
Red Bull-update eindelijk onthuld, complete waslijst aan wijzigingen voor GP Oostenrijk
jun 26, 11:30
Mekies kent oorzaak van problemen bij Verstappen en Hadjar: "Last minute beslissing"
jun 26, 15:27
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
Hamilton tempert de verwachtingen: "Dit circuit is meedogenloos"
jun 26, 23:17
McLaren buigt voorlopig het hoofd voor weergaloze Antonelli: "Dat is indrukwekkend"
jun 26, 22:25
Onaangename verrassing voor Leclerc: "Daarom zullen we het dit weekend moeilijk hebben"
jun 26, 21:28
Bocht drie ontmaskert problemen Red Bull: “We zijn ons bewust van zwakke punten"
jun 26, 21:25
Mekies wil niet zeggen of Verstappen garanties vraagt over Monaghan: "Zou niet fair zijn"
jun 26, 20:43
Meer artikelen
Laatste reacties
NicoTrekhaak
26-06-2026
Ik ga gewoon kijken wat de kwalificatie gaat brengen; wat er in de vrije trainingen gebeurt, is niet echt relevant. Morgen staan de motoren die er moeten zijn in de juiste stand. Ik zei al tegen een collega: die upgrades kunnen in je voordeel werken, maar ook in je nadeel, omdat de balans eruit kan zijn of omdat ze niet helemaal snappen hoe de auto die ze nu hebben gebouwd werkt.
wg
26-06-2026
Dat is precies waar we normaal rekening mee houden in de tabel. Komt goed.
peter-Veenstra
26-06-2026
Max gaf zelf aan dat hij geen enkele constante ronde kon rijden vanwege de constant wisselende balans problemen. Ik hoop dat dit voor VT3 nog opgelost kan worden.
DWI
26-06-2026
Nu al de middelvinger naar Georgette. Niet te vroegen pieken in het weekend Max!
wg
26-06-2026
De tabel wordt zometeen toegevoegd, we hopen dat het dan duidelijker is. Was wat lastiger dan anders dit keer, helaas. Op zich levert ADUO niet veel extra op. Rond de 0,05 seconde per iteratie van 7 pk (1 voor Mercedes, 2 voor Ferrari)
KingAir
26-06-2026
Straks de nieuwe ADUO motor bij Mercedes, McLaren, Cadillac en Ferrari. Dan gaan we zien wat er ... 😉 Ook FTM gaat eraf bij Ferrari voor Spa en Monza. Zat er ook niet op bij FP1
MadMax
26-06-2026
Ik ben benieuwd wat er in het Contract van Russel staat 't.o.v. Antonelli? Ik zie toch wat stress?
Raycoupe
26-06-2026
LOL, iedere keer trap ik er weer in, uitslag artikel aanklikken om erachter te komen dat er op deze site helemaal niets in staat. Ga maar naar twitter is het motto kennelijk, maar dat open riool mijd ik. Dat is echt een minpuntje op deze site, terwijl hij verder juist uitblinkt in fijne complete artikelen.
wg
26-06-2026
Als je de tijden ziet, zoals ik altijd doe met een extra scherm, zag je dat Max zeer goede tijden neerzette vergeleken bij de rest. Ik schatte zelfs in dat hij met zijn long runs de 2e snelste was.
wg
26-06-2026
Dat was vanwege clipping in bocht 3 en 9 of 10, of omdat iemand hem ophield. Die tellen we niet mee, ook bij de anderen niet.
Loading
Vorig artikel
Verstappen geniet van NASA-uitstapje: 'Erg interessant'
Volgend artikel
Alonso en McLaren gaan voor kampioenschap: 'Zijn het winnen niet verleerd'
Plaats reactie
Plaats reactie