Bottas komt niet verder dan P4: 'Heb Lewis aan zege kunnen helpen'

Formule 1
zondag, 08 oktober 2017 om 9:18
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Valtteri Bottas kwalificeerde zich op de zaterdag als tweede voor de Grand Prix van Japan, maar de Fin moest een gridstraf van vijf plekken incasseren. De Mercedes-coureur startte vanaf P7 en reed naar de vierde plek, een podium zat er echter niet in.
'De snelheid in de slotfase was goed, we reden het gat naar Daniel Ricciardo dicht', aldus Bottas voor de camera van Ziggo Sport. 'Ook heb ik een rol kunnen spelen in de overwinning van Lewis Hamilton, maar een podium zat er geen moment in. Ik moet wel zeggen dat het voorbij laten van mijn teamgenoot me tijd heeft gekost, ik heb Hamilton aan zijn zege kunnen helpen', vertelt Bottas.
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading