Carey wil races in de VS: 'We hopen naar paar grote metropolen te verhuizen'

Formule 1
donderdag, 17 augustus 2017 om 19:21Racer magazine
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Chase Carey ziet het F1-circus graag afreizen naar de Verenigde Staten. De directie van de koningsklasse is momenteel in gesprek met vier grote Amerikaanse steden en zal daarnaast ook verder kijken in Azië. Hij vertelt hierover in gesprek met Racer Magazine.
'Ons middellange termijn doel is om het programma van het wereldkampioenschap te consolideren op de Europese markt en daarnaast uit te breiden in de zowel Azië als in Amerika', begint de Formule 1-topman.
'Wat betreft de Verenigde Staten hopen we naar een paar metropolen te verhuizen. Dat zal dan zijn in New York, Miami, Los Angeles en Las Vegas. Tot nu toe genieten we de interesses van alle steden', vervolgt Carey. 'We willen de onderhandelingen niet publiekelijk maken en we zullen de steden zeker niet tegen elkaar uitspelen.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading