Lance Stroll wist in Mexico weer een puike prestatie neer te zetten door zijn Williams-bolide als zesde over de streep te laten komen. De Canadees mocht de punten als verjaardagscadeau zien, aangezien hij die dag tevens negentien werd. Hij moest echter wel van ver komen. 'Ik was teleurgesteld met mijn optreden in de kwalificatie, want ik maakte een foutje in Q2. De twaalfde startpositie stemde me echte tevreden. Ik wist dat we vanaf die positie kans hadden op een puntenfinish en de wedstrijd verliep voorspoedig. Het ging allemaal om het controleren en het kapitaliseren van de mogelijkheden', begint Stroll op GPUpdate.net.
'Het lukte om een aantal posities goed te maken en via de overcut kwamen we langs Sergio Pérez. Ik was op jacht naar Esteban Ocon, maar kwam net tekort om hem nog aan te vallen voor P5. Met iets meer ronden was dat wellicht mogelijk geweest. Dit is een mooi verjaardagspresentje en niet voor de eerste keer dit jaar hebben we een solide optreden afgeleverd. We zijn door lastige fasen gegaan in dit jaar, maar nu mogen we genieten', aldus Stroll.