Lowe spreekt Massa tegen: 'Hebben niets dat niet werkte geïntroduceerd'

Formule 1
zaterdag, 07 oktober 2017 om 19:30
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Felipe Massa deelde na afloop van de kwalificatie een steek onder water uit aan zijn team Williams door te stellen dat het veel te lang geduurd heeft voordat het team doorhad hoe de FW40 doorontwikkeld moest worden en dat er updates geïntroduceerd zijn die niets hebben opgeleverd. Technisch directeur Paddy Lowe spreekt zijn coureur tegen.
'Onzin', zegt Lowe tegen Motorsport-total.com wanneer hij geconfronteerd wordt met de woorden van Massa. 'We hebben niets op de wagen geïntroduceerd dat niet werkte. In sommige gevallen was er sprake van aanloopproblemen. Vooral de update die we in Oostenrijk introduceerden hebben we even moeten laten bezinken. Uiteindelijk heeft ook die update gewoon gebracht wat we ervan verwacht hadden. We hebben geen slechte verbeteringen doorgevoerd.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading