Ondertussen in F1 | Verstappen sluit af met een belofte: "De volgende is goud"

Formule 1
zondag, 28 juni 2026 om 19:43
max-verstappen-red-bull-racing-gp-oostenrijk-2026-zondag-podium

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Tussen al het belangrijke nieuws kun je best eens wat dingetjes missen. Geen nood, F1Maximaal.nl houdt je in de rubriek Ondertussen in de F1 op de hoogte van alle zin en onzin uit de wereld der Formule 1.

Verstappen sluit af met een belofte: "De volgende is goud"

Max Verstappen heeft het duidelijk weer beter naar zijn zin nu de auto goed presteert. Hij finishte in Oostenrijk als tweede achter George Russell. De Nederlander vierde feest met het team en sloot af met een belofte toen hij zijn bokaal weer oppakte: "De volgende is goud." Het vertrouwen lijkt volledig terug bij Verstappen.

Russell met een wel heel opvallend jasje

Het is 35 graden in Oostenrijk en dan wil je niet oververhit raken. George Russell deed dat met een wel heel opvallende jas.
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading