Renault blij met update op Silverstone

Formule 1
vrijdag, 18 augustus 2017 om 11:06Motorsport.com
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Renault is blij met de update die op Silverstone is doorgevoerd. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Bij het Franse team is de pace op zondag behoorlijk verbeterd, iets waar ze ook naar op zoek waren. Sportief directeur Cyril Abiteboul is tevreden.
'Het gaf voldoening dat een verbetering zoals die van Silverstone werkte, maar het zegt ook dat het team dat we proberen te bouwen steeds beter wordt', zegt hij tegen Motorsport.com. 'Er is natuurlijk veel geïnvesteerd, we hebben nieuwe talenten aangenomen met nieuwe energie, en dat geeft een goede sfeer in het team. Het enige wat nog ontbrak was de bevestiging op het circuit van alles wat we probeerden en hopelijk was Silverstone daarvan het eerste bewijs.”
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading