Verstappen complimenteert de F1: 'Ze hebben er een aardig seizoen van gemaakt'

Formule 1
door Marnik Kok
vrijdag, 28 augustus 2020 om 11:00
Verstappen drinkt Spanje 2020jpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Max Verstappen is tevreden over de Formule 1-kalender van 2020, maar baalt dat er vrijwel nergens fans aanwezig kunnen zijn: zo ook op zijn favoriete circuit, Spa-Francorchamps. 'Dat hebben ze absoluut goed gedaan', vindt de Nederlander volgens Motorsport.
Zeventien races telt het kampioenschap tijdens de coronacrisis, iets waar het management van de Formule 1 trots op is. Na de aankondiging van de laatste vier races in Turkije, Bahrein en Abu Dhabi is Verstappen meer dan tevreden. Vooral over Istanbul Park is hij te spreken: 'Mooi circuit, ik kijk er zeker naar uit.'
Toch mist de Red Bull Racing-coureur een belangrijke factor van de sport: de fans. Vooral bij zijn tweede thuisrace in België, waar normaal gesproken duizenden Verstappen-fans naar afreizen: 'Het is zeker jammer dat ze er niet bij zijn, maar ik ben wel gewoon blij dat ik hier kan rijden!'

Definitieve 2020-kalender Formule 1

loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading