F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Video | Ferrari staat stil bij hun zeventigjarige bestaan
Formule 1
door
Harry Vlug
vrijdag, 29 december 2017 om 19:50
door
Harry Vlug
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Ferrari
is dit jaar zeventig jaar geworden en staat aan het eind nog even stil bij deze bijzondere leeftijd. De Italianen gingen met al hun iconische auto's de straat op en maakte er een mooie video van.
Bekijk hier de beelden:
Ferrari
HV
Harry Vlug
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | Magnussen maakt ruzie met andere coureur: "Wat is jouw probleem?"
jun 22, 12:30
Britse journalist openbaart afschuwelijke opmerkingen na Verstappen-interview: "Over mijn kinderen"
jun 21, 18:35
Verstappen benoemd in Russell-terugblik: "prachtig om daar met hem te staan"
jun 21, 20:05
Verstappen is een grote uitzondering in de Formule 1: "Red Bull accepteert dat"
jun 21, 17:50
RB22-update is een cruciaal kantelpunt om Verstappen te behouden bij Red Bull
jun 21, 19:20
Verstappen liet weten dat Red Bull-beslissing niet correct was: "Ja, honderd procent"
jun 22, 9:45
Ziggo-analisten bespreken historisch moment: "Zelfs Verstappen vond het leuk"
jun 21, 16:45
Bleekemolen ziet respectvolle actie Verstappen: "Zegt veel over zijn status in de sport"
jun 22, 10:00
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
Ondertussen in F1 | Magnussen maakt ruzie met andere coureur: "Wat is jouw probleem?"
jun 22, 12:30
Monteur blijft wachten op magische momenten Verstappen: "Vorig jaar leek hij een magiër"
jun 22, 11:53
Albers kan niet geloven dat Wolff het eens is met Red Bull: "Slaat helemaal nergens op"
jun 22, 10:50
Bleekemolen ziet respectvolle actie Verstappen: "Zegt veel over zijn status in de sport"
jun 22, 10:00
Verstappen liet weten dat Red Bull-beslissing niet correct was: "Ja, honderd procent"
jun 22, 9:45
Meer artikelen
Laatste reacties
Wouds601
22-06-2026
die 7 kilo gaat misschien maar 1 of 2 tienden opleveren... daarnaast bracht Mclaren toen de updates die gecorreleerd waren met een state of the art nieuwe windtunnel... De correlatie van die oude windtunnel van Red Bull zorgt al 2 jaar voor problemen. dus eerst zien en dan geloven....
peterheijnen33
22-06-2026
Wat is dit nou weer voor een pannekoeken show? Nee natuurlijk kun je niet toveren met een defecte stok. Ja maar vorig jaar kon hij wél toveren toen de stok gerepareerd was. 🤡 Sorry, het is heet.
Glenny
22-06-2026
Als deze reporter zich anno 2026 verbaasd over de teneur op de diverse sociale media..., dan vraag ik mij af onder welke steen zij het afgelopen decennium heeft gelegen. Ik begrijp haar reactie wel; in het "echte" leven wordt iets pas heel spannend (en vervelend) als het ineens erg dichtbij je komt. Dat deze "digitale terreur" al tig jaar dagelijkse realiteit is, was voor haar al die tijd kennelijk een ver-van-mijn-bed show...
peterheijnen33
22-06-2026
Provoceren en jennen waar ze maar even kunnen. Het is VDS, Verstappen Derangement Syndrome. ;)
Monic Armiento-Hissink
22-06-2026
Ik heb het interview gezien en wat me het meeste raakte was dat hij zei dat hij jaren later een postkaart van zijn broertje vond aan zijn vader waarop hij geschreven had, pap, als ik net zo goed in karten ben als Liam, blijf je dan ook vaker bij mij? Hier krijg je pas het besef wat deze gezinnen allemaal moeten opgeven om de droom van een van hun kinderen waar te kunnen maken.
Monic Armiento-Hissink
22-06-2026
Net alsof Max hier iets aan kan doen. In de huidige maatschappij kan je niet zomaar alles zeggen of in dit geval vragen. Bovendien is zo'n vraag zo vlak na de race provocerend en ongepast tenzij je erop uit bent om iemand woorden in de mond te leggen.
peterheijnen33
22-06-2026
Helemaal eens behalve dat Max niet opzettelijk tegen Russell aan zou zijn gereden. There's no such thing as Max doing anything by chance. ;)
Monic Armiento-Hissink
22-06-2026
Klopt, maar journalisten werken er ook zelf aan mee door impertinente vragen te stellen en woorden in de mond te leggen van degene die ze interviewen of te provoceren met hun vragen om een smeuïg verhaal te ontlokken. Kritiek hebben is oké, maar er is een grens aan wat je wel en niet moet doen. Provoceren is daar een van.
Monic Armiento-Hissink
22-06-2026
Yup, en toen duwde Russel hem ook nog eens van de baan waardoor Max buiten de baan aan Russel voorbij ging, hij lag al voor op Russel toen dat gebeurde. GP verzocht hem onterecht om de plek terug te geven en Max kreeg achteraf van de stewards gelijk. Ik denk ook niet dat het een bewuste actie was van Max maar dat hij door de discussie met GP aan het twijfelen was en op het laatste moment toch besloot om bij zijn eigen standpunt te blijven. Overigens was er iet veel aan de hand en werd het naar mijn menig veel te hoog opgeblazen. Zijn pole lap in Monaco 23 gaf meer schade aan de auto dan deze actie in een trage bocht. Beiden hadden geen schade en konden gewoon door. Het is opvallend dat dit soort provocerende vragen alleen gesteld worden aan niet Britse coureurs en dat is bij het publiek ook opgevallen. Dat Max zo reageerde is niet vreemd, men probeert hem woorden in de mond te leggen of zijn woorden worden verdraaid. Dus ja het maakt niet uit wat hij zegt, ze weten er toch wel een negatieve draai aan te geven. Journalisten moet ook zelf beseffen dat ze ook mee helpen aan de haat die coureurs krijgen door de manier waarop zij verslag doen. Ik weet niet of iemand het hier mee gekregen heeft, maar Lequipe heeft een journaliste geschorst omdat ze een Belgische voetballer bekritiseerde omdat hij bij de geboorte van zijn eerste kind wil zijn en daarvoor een wedstrijd op het WK laat schieten. Zij stelde dat een man niks bij zou dragen aan de bevalling en vond het de grootste onzin dat hij erbij wilde zijn. Ik wou dat meer persbureaus dit zouden doen als hun journalisten buiten hun boekje gaan.
peterheijnen33
22-06-2026
Ik kijk nooit meer voorbeschouwingen en al zeker niet Sky. Is dit die Sky dame die altijd zo 'positief' is over Max? If so, dan weet je het wel. 😎
Loading
Vorig artikel
Massa: 'Schumacher was mijn leraar'
Volgend artikel
Villeneuve kan voor dit seizoen de beste coureur niet aanwijzen
Plaats reactie
Plaats reactie