Verstappen: 'Beter elk weekend kunnen winnen en weekend erna motor opblazen dan nu'

Max Verstappen
donderdag, 04 oktober 2018 om 14:14F1 Maximaal
verstappentheweekendjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Max Verstappen sprak met Ted Kravitz van in het programma Skysports The Weekend. Volgens de Britse journalist heeft de update van Honda een halve tiende per rondje opgeleverd voor Toro Rosso, dat in Japan voor de tweede keer gaat proberen te rijden met de C-Spec.
Kravitz vraagt Verstappen of hij niet bezorgd is over de betrouwbaarheid van de Japanse power unit. 'Beter dat we elk weekend kunnen winnen en dan een week erna de motor opblazen dan wat we nu hebben', is de Nederlander duidelijk. 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading