Arrivabene baalt verschrikkelijk: 'Mercedes mist niets, wij wel'

Formule 1
zondag, 08 oktober 2017 om 11:55
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Maurizio Arrivabene is goed ziek van de uitvalbeurt van Sebastian Vettel. Opnieuw had Ferrari last van technische mankementen tijdens een Grand Prix-weekend.
'Die knuffel met Sebastian betekende eigenlijk dat dit nou gewoon eenmaal de situatie is, we begrijpen hem', stelt Arrivabene. 'We zullen vechten tot het einde. We hebben een jong en gemotiveerd team en zullen door moeten.'
De teambaas van de Italiaanse renstal erkent dat Mercedes enkele dingen wat beter voor elkaar heeft. 'Een achterstand van 59 punten? Dat zijn er erg veel, maar we moeten nu ook niet gaan doen alsof wij het hele jaar alles perfect voor elkaar hebben. Wij missen af en toe iets en zij (Mercedes, red.) niet. De afgelopen twee races zijn we tegen straffen aangelopen,  maar die hebben in feite niets te maken met ons project. We moeten het achter ons laten, enkele analyses uitvoeren en dan beter presteren in Austin (Grand Prix van de Verenigde Staten).'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading