F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Video | Achter de schermen bij een back-to-back Grand Prix
Formule 1
door
Sjoerd Valkering
maandag, 16 oktober 2017 om 16:31
F1 Maximaal
door
Sjoerd Valkering
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Mercedes filmde wat er allemaal gebeurd als er een back-to-back race is. Dit was eerder dit jaar het geval tussen de Grand Prix van Oostenrijk en Groot-Brittannië. Bekijk de beelden hieronder.
Sjoerd Valkering
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
Ondertussen in F1 | Verstappen verliest de controle en ziet kwalificatie in de muur eindigen
jun 27, 17:31
Windsor valt van zijn stoel: "Nog nooit eerder gehoord in de carrière van Verstappen"
jun 27, 00:05
Russell lijkt te ontsnappen door enorme blunder van de FIA: "Heel slecht voorbeeld"
jun 27, 17:30
Verstappen met nieuwe meesterzet, enorm risico kan zich uitbetalen
jun 27, 20:23
Formule 1 geeft duidelijkheid over Verstappen en McLaren: "Hebben inderdaad met elkaar gesproken"
jun 27, 15:35
Verstappen kampt met bizarre klachten, wat is er aan de hand bij Red Bull?
jun 27, 14:00
F1 Live 16:00u | Kwalificatie Grand Prix van Oostenrijk 2026
jun 27, 15:30
Norris haalt uit naar collega: "Ik vind dat de coureurs te veel praten"
jun 27, 18:08
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Startopstelling GP Oostenrijk | Verstappen van grote invloed op startvolgorde
jun 27, 20:52
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
Vasseur met steek onder water: "Het lot valt heel vaak in het voordeel van Mercedes uit..."
jun 27, 23:14
Windsor citeert het reglement en drukt Russell en FIA met neus op de feiten
jun 27, 23:07
Verstappen kiest voor andere afstelling, cruciaal voordeel in de race
jun 27, 22:38
Leclerc laat zich niet uit het veld slaan na verliezen pole: "Ik geef niet op"
jun 27, 22:31
Meer artikelen
Laatste reacties
ZX12R
27-06-2026
Niets nieuws, hoe vaak was LH in zijn MB tijd niet geholpen door erg vreemde beslissingen van de (MB) marshals. Wat maakt het uit..., Russell haalt morgen de finish toch niet. Hij gaat morgen gewoon weer ouderwets racebillekoek krijgen.
Seet
27-06-2026
Waar heb jij gelezen of gehoord dat het een stuurfout was?? Lezen is echt niet moeilijk. Dan hoef jij niet te gissen, ze weten/ wisten het zelf nog niet eens! Als het een stuurfout geweest was had Max dat zelf wel verteld. Die geeft zijn fouten namelijk gewoon toe.
ZX12R
27-06-2026
' Een coureur die door een sector rijdt met een gele vlag moet zijn snelheid verlagen en zich voorbereiden om uit te wijken." Met een dergelijke omschrijving bem je dus van vele mazen voorzien.
peterheijnen33
27-06-2026
Na 'i take the penalty' is dit opnieuw een situatie waarin Russel de FIA overruled en voor eigen steward speelt, nota bene in een situatie waarin de veiligheid in het geding is. Als overkoepelende organisatie is de FIA er daarom alles aan gelegen om herhaling te voorkomen.* *n.v.t. op eenieder met een geldig Brits paspoort.
VolvoV40
27-06-2026
Ik ben ervan overtuigd dat dit soort situaties in ieder geval bij Mercedes tot in de puntjes getraind worden in de simulator. Wellicht ook bij andere teams en tegelijkertijd ligt het er bij Mercedes zo dik bovenop. Het even de voet van gas en er weer op en een reactie geven kan enkel als je dit soort situaties inleert door ze te trainen. Eigenlijk is dat een heel ongewenste situatie die vroeger of later tot een zware crash leidt want stel je leert dit gedrag aan en er wordt snel geel gezwaaid en de auto waar heel voor gegeven wordt draait terug de baan op? Dan hebben we een nieuwe nummer 17…
KingAir
27-06-2026
Ben benieuwd Maar een andere vraag: Heeft RBR alles bij om de volledige nieuwe upgrade terug te monteren op de RB van Max ? Of gaan ze terug naar de oude ? Dat zullen we dus moeten afwachten en zien we straks als de pitspoort opengaat ...
MakunaHatata
27-06-2026
De FIA verzaakte niet in haar verantwoordelijkheid, de FIA deed precies wat het moest doen. En dat is Princess George alle voordeel geven wat er ook maar mogelijk is.
peterheijnen33
27-06-2026
Volgens de data 'zou hij hebben gelift' en dat is voldoende bij enkel geel. Ik neem aan dat die data niet geheim zijn, dus ga ik er maar vanuit dat het klopt. Denk ik... 😉
Raycoupe
27-06-2026
De FIA toonde enkel geel helaas, geen dubbel geel.
Scuderia61
27-06-2026
meteen een rode vlag is ook wat overdreven. Maar sneller gaan terwijl er dubbel geel hangt kan niet.
Loading
Vorig artikel
Wolff: 'Stuk meer geleerd van de auto na laatste Grands Prix'
Volgend artikel
Renault-motor komt nog twee tot vier tienden tekort in de race
Plaats reactie
Plaats reactie