Volgens Isola komt de hardere band het best tot uiting in Brazilië

Formule 1
vrijdag, 10 november 2017 om 22:50
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
De lange runs tonen aan dat de soft-band de beste optie voor zondag is. 'Ze gaan eeuwig mee', zei Vettel al na afloop van zijn tweede trainingssessie. Mario Isola van Pirelli stelt dat hardere banden beter tot uiting komen op het circuit van Interlagos.
'Een zachtere band verhoogt de kans op kleine bubbeltjes op de linker voorband', begint Isola tegenover Auto, Motor und Sport. 'We hebben dat gezien bij meerdere auto's vandaag. De bubbeltjes zorgen ervoor dat de slijtage op de banden hoger is.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading