Whiting tevreden over baan in Buenos Aires

Formule 1
woensdag, 16 augustus 2017 om 10:33F1 Maximaal
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Charlie Whiting is in Buenos Aires geweest om het Autodromo Juan y Oscar Galvez te bezoeken. Dit circuit zou in de toekomst weer onderdeel kunnen worden van de Formule 1-kalender. Volgens bronnen was Whiting tevreden over de staat van de baan.
Argentinië zou bovenaan het lijstje staan om meer te racen in Zuid-Amerika. 'We willen het Grand Prix-programma voor Latijns-Amerika uitbreiden', bevestigt Sean Bratches, commercieel directeur van de Formule 1. De vraag is of ze de fee kunnen betalen en of ze alle aanpassingen kunnen maken om de baan GP-ready te maken. 
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading