+1
08-06-2026 18:42
+3
08-06-2026 18:35
+6
08-06-2026 15:10
+18
08-06-2026 13:12
+0
08-06-2026 10:18
07-06-2026 18:08
+4
04-06-2026 19:08
04-06-2026 16:33
+5
19-04-2026 12:58
+17
18-03-2026 09:36
Loading
+1
MokumX
Btw, allemaal de hartelijke groeten van Ollie. Bolle Mol woont hier een paar kilometer van mij vandaan. 😄08-06-2026 18:42
+3
MokumX
Kan best zo zijn, maar hij beoordeelt mij op een persoonlijke manier terwijl hij mij totaal niet kent. Mensenkennis is een deugd, als je iemand niet kent, heb je ook geen recht om diegene te beoordelen.08-06-2026 18:35
+6
MokumX
Hersenloze puber, huh! Eens ff kijken, ik betaal geen huur, want ik bezit mijn eigen appartement, mijn zorgverzekering met volledige dekking kost mij ruim 4 tientjes per maand, een litertje Euro95 kost mij nog geen €1,50, wegenbelasting rond €150 per jaar, €30 per maand voor internet en mobiel abonnement, 5 a 6 tientjes per maand aan electriciteit, eens per 6 tot 8 weken een nieuwe gasfles voor nog geen €20, gemeenschappelijk zwembad voor de deur en uitzicht over de Middellandse Zee vanaf mijn balkon. Ik werk 24 uur per week, heb een prima inkomen, kortom, een luizenleventje. Niet verkeerd voor iemand die 'hersenloos' is, hè?Toedeloe Nederland! Viva España!! En jij? Wat heb jij bereikt in je leventje, gabber? Waar betaal jij je allemaal scheel aan met je 40 tot 45 urige werkweek? Bezint eer gij begint, sukkel!08-06-2026 15:10
+18
MokumX
Kots Kardashian: niks aan dat mokkel is authentiek, nep kop, neplippen, neptieten en nepreet. Haar hele persoonlijkheid draait om aandacht trekken en likes krijgen. Heeft nooit een dag gewerkt in haar leven. Geen kuil diep genoeg om haar IQ te kunnen meten. Maar dat schijnt Lewis zijn voorkeur te zijn, als ze te dom zijn om te poepen! Goed werk, Hamilton! Een lot uit de loterij, echt! Wat een giller!08-06-2026 13:12
+0
MokumX
Nog even en dan gaat hij Obama en Biden de schuld van alles geven. Wat een Trumperd! 🤡08-06-2026 10:18
+6
MokumX
Matennaaier Russel krijgt het deksel op zijn grote gok. Wat een zeikerd, constant anderen wat proberen aan te smeren. Loser first class!!07-06-2026 18:08
+4
MokumX
Klopt als een bus, maar er gebeurt gedurende de race nauwelijks iets dat het publiek kan bekoren omdat de baan te weinig ruimte biedt voor acties, mede omdat de auto's steeds groter en breder werden. Één van de gesuggereerde layouts voegde bijna een kilometer asfalt toe aan het circuit en had potentie voor inhaal- en uitremacties. En je kunt me niet wijsmaken dat de coureurs dat niet zullen waarderen.04-06-2026 19:08
+3
MokumX
Monaco is wel degelijk toe aan een baanwijziging. Er lagen plannen voor op tafel bijna een decennium geleden, maar tot op heden is er nog geen enkel initiatief ondernomen. Jammer, de plannen zagen er wel heel spectaculair uit.04-06-2026 16:33
+5
MokumX
Ik vind het wel grappig om te constateren dat ik uiteindelijk, na meer dan 10 jaar, toch gelijk heb gekregen dat mijn conclusie wat betreft het hybride tijdperk in de Formule 1, bevestigd lijkt te worden. En ik werd destijds uitgejouwd. Who's laughing now, suckers? 😂 Weg met die batterij troep! Terug naar de volledig atmosferische krachtbronnen en hoge toerentallen. Vol gas kunnen gaan tot het gaatje is wat ik wil zien!19-04-2026 12:58
+17
MokumX
Nascar: Van voor, naar achter, van links naar links naar links naar links............ Spannend hoor!!! 🤮18-03-2026 09:36