+0
19:57
15-04-2025 01:02
+28
15-02-2025 14:38
+5
15-02-2025 14:13
+3
10-02-2025 22:07
+2
01-01-2025 21:10
25-12-2024 12:56
+11
29-11-2024 10:24
+7
10-11-2024 09:37
+1
25-08-2024 13:42
Loading
+0
Ricodol74
Gaan we tegenwoordig achterhaald oud nieuws herschrijven en opnieuw plaatse alsof het recent nieuws is...!!! Dit was al een jaar geleden bekend alsook toentertijd al gepubliceert19:57
+0
Ricodol74
Uiteraard is Max trouw aan Redbull ze hebben hem immers de kans gegeven, maar van het team is weinig meer over, na zijn 1e monteur die 2 seizoenen geleden al wegging het gezever met Horner, Newey weg (mede door dat gezever van Horner), Weatley die weg is, diverse andere monteurs naar andere zijde om Perez toen te moeten helpen, nu weer 1 van zijn top monteurs gepromoveerd naar andere afdeling en nu door dit alles al 2 seizoenen de aftakeling wat ook direct te merken is in en aan de auto..... Het wordt onderhand toch wel tijd om aan zichzelf te denken , en daarin denk ik dat veel weer op zijn plaats kan komen door te kiezen voor Aston Martin om daar in 2026 met een frisse start verder te gaan. Iedereen moet toch in 2026 ook opnieuw beginnen met de nieuwe reglementen en nieuwe motoren, hierbij denk ik dat juist Max zich prima en het beste van allemaal kan aanpassen.15-04-2025 01:02
+28
Ricodol74
Tja we weten allemaal wel dat er Britse teams, coureurs en fans zijn dat als die iets niet kunnen verkroppen is het als Max er op de e.a. wijze iets mee van doen heeft, waardoor ze het beoogde resultaat niet kunnen krijgen of behalen... en wie wordt er dan weer bestraft of genaaid ... juist Max maar mooiste is dat Max dat ook weet e er tof nu toe voor zorgde dat hij aan het langste eind trok. Ik hoop zeker dat Max dat ook blijft doen15-02-2025 14:38
+5
Ricodol74
@schrijver van dit artikel: Je bedoelt hij is 27jong eworden, want hij is bij lange na nog niet volwassen met zijn zielige gedrag, ik snap dan ook nog steeds niet waarom hij ooit voorzitter is geworden van de GPDA waarin je een voorbeeld functie moet laten zien en je achter al je collega coureurs dient te staan. En dan nu dit weer het toon alleen maar aan wat een zielig klein mannetje hij is en toont zeker geen volwassenheid... bah15-02-2025 14:13
+3
Ricodol74
Tja we hechten ook zoveel waarde aan al die oude heldendaden. Iemand uit die tijd zal nooit een recente coureur nomineren, dus het is en blijft appels met peren vergelijken, iedere generatie en ieder persoon is gelukkig weer anders, ik weet ook wie ik het beste vind en daar veranderd ook niemand wat aan dus laten we elkaar lekker in onze waarden laten10-02-2025 22:07
+2
Ricodol74
Laten we het ook eens anders bekijken. Stel dat de auto's tussen Lewis en Max hadden mogen blijven zitten, denk je dan werkelijk dat die er lang tussen hadden gezeten, nee die hadden meteen aan de kant gegaan, Max zou er zelfs door een aantal keren DRS door hebben gehad en was het alsnog in die laatste paar ronde tussen Lewis en Max gegaan, Max zou zelfs nog harder richting Lewis hebben gereden en ingehaald middels DRS. Maar het is wat het is en we zitten inmiddels in 2025 en 2021 ligt al weer ver achter ons, laat het dus lekker liggen en kijk naar voren. Gaat Max 5x kampioen worden? het gaat in elk geval goed spannend aamkomend seizoen worden en zeker is er nog niets tot we op 7 dec '25 het wel gaan weten. Laten we in ieder geval hopen dat het zielige geleuter en backstabbing van sommige coureurs en team principals dit seizoen eens een keer wegblijft en iedereen eens echt ballen toont en racet zoals het zou moeten.01-01-2025 21:10
+0
Ricodol74
Vooral tijd voor hem om heel snel op te stappen, want als je ls voorzitter van de GODA niet eens voor en achter alle coureurs staat dan behoor je die positie heel snel op te geven. Prinsesje Georgina gebruikt er zelfs zijn persoonlijke vendetta met Verstappen mee.25-12-2024 12:56
+11
Ricodol74
Het laat zien dat de mindset van Norris totaal verkeerd is, hij springt wel fel op, op uitspraken van Max e.a. (daarin hoor je ook duidelijk Brown & Stella die Norris verkeerd geprogrammeerd hebben), maar op het circuit valt Norris door de mand, hij is daardoor zeker nog geen wereldkampioenschapsmateriaal en zolang Max er is gaat dat ook niet gebeuren29-11-2024 10:24
+7
Ricodol74
Norris laat zich ook behoorlijk beïnvloeden door Brown & Stella in alles wat Norris nu roept horen we die andere heren, Norris is Norris niet meer maar een marionet van Brown & Stella, zolang die 2 aan de touwtjes trekken zal Norris alleen maar meer van zichzelf vervreemden. Kampioenen hebben een echte killer mentaliteit en dat mist Norris en zal hij ook niet krijgen.10-11-2024 09:37
+1
Ricodol74
Dat is eigenlijk helemaal geen schokkend nieuws, Redbull is nu een flink zinkend schip zolang Horner daar aanblijft en niet buiten geschopt wordt. Het is dan ook afwachten tot ook Max weg gaat, kijk bijvoorbeeld naar Mercedes die nog altijd geen 2e rijder heeft bekend gemaakt, die hadden best Sainz kunnen vastleggen maar ze hopen nog altijd op Max en als die niet komt hebben ze nog wel Antonelli achter de hand. Max is zeker nog niet uit beeld bij Mercedes, want als ze eenmaal Antonelli hebben weggezet, en Max komt alsnog vrij dan dumpen ze daar Russel, de suprematie van Redbull is ook voorbij, dat gaat Mclaren zijn tot 2026, daarna denk ik zelf dat Mercedes zich nu focust op 2026. Dus al met al helemaal niet gek dat Redbull leegloopt, zou jij blijven bij een firma die niet meer gezond is, dan kies je toch ook eieren voor je geld en vertek je25-08-2024 13:42