+1
17-06-2026 14:06
+0
10-06-2026 08:40
+2
08-06-2026 21:30
+9
08-06-2026 21:28
+17
08-06-2026 21:25
+13
06-06-2026 18:22
06-06-2026 18:08
01-06-2026 20:07
+3
01-06-2026 07:03
01-06-2026 06:59
Loading
+1
Pextar
Leuk helmpje Max17-06-2026 14:06
+0
Pextar
Het is nu dus duidelijk, de ziggo analisten hebben een grote glazen bol 😲 Speculeren en nogmaals speculeren, de enige die weet wat Max gaat doen is Max zelf. Heren analisten, is dat nu zo moeilijk te begrijpen?10-06-2026 08:40
+2
Pextar
😂😂😂08-06-2026 21:30
+9
Pextar
En daarbij Wim, is hij ook nog eens een slechte verliezer08-06-2026 21:28
+17
Pextar
De FIA heeft meerdere meetlinten waarmee gemeten wordt, niks nieuws aan! Daarbij is Russell gewoon op racesnelheid door zijn teamgenoot op een ronde gezet... Er kan een dikke streep door zijn titelkansen zoals het er nu uitziet. Hij is een ontzettend slechte verliezer!08-06-2026 21:25
+13
Pextar
"Deze auto haalt niet het beste in mij naar boven'. George, de wagen haalt sowieso niets uit jouw, jij moet het beste uit die wagen halen, blondie. 😣06-06-2026 18:22
+1
Pextar
@MarkHanselman "Achter Hadjar ging Hadjar heel knap naar de tweede tijd," 🤨 Goed artikel Mark.06-06-2026 18:08
+1
Pextar
Precies dat dus! 😣01-06-2026 20:07
+3
Pextar
Rustig aan, een zwaluw maakt nog geen zomer Alex Jacques. eerst even afwachten wat hij doet op de resterende circuits. 😉01-06-2026 07:03
+3
Pextar
Ik heb alles gedaan, en gelukkig heb ik races gewonnen en was ik overal goed in”, sluit de analist af. Het beste waar hij in is, is dat hij goed slap l*llen kan. 😏01-06-2026 06:59