F1
Verstappen
Kalender
▼
WK-stand
Meer
▼
Video | Onboard-beelden kwalificatie Alonso voor 24 uur van Daytona
Algemeen
door
Marijn van den Berge
vrijdag, 26 januari 2018 om 15:16
door
Marijn van den Berge
Volg F1Maximaal.nl op Google
Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien
Voeg toe als voorkeursbron op Google
Bijna is het zover: Fernando Alonso doet mee aan de 24 uur van Daytona. In aanloop naar de race reed Alonso vanzelfsprekend een kwalificatie en is daarbij gefilmd met een onboard-camera. Vette beelden!
MB
Marijn van den Berge
Bekijk berichten van de auteur
loading
Populair F1-Nieuws
F1 in het kort | FIA komt met hittewaarschuwing voor GP Oostenrijk
jun 25, 10:27
Voormalig Red Bull-monteur laat zich uit over toekomst Verstappen: "Denk dat hij dit vooral bedoelt"
jun 25, 10:05
Windsor voorziet definitief verval voor Red Bull: "Als Verstappen dat niet kan doen"
jun 24, 17:00
Nederlandse analist heeft twijfels over upgradepakket Red Bull: "Een vreemde eend in de bijt"
jun 25, 8:52
Omstreden teambaas prijst Verstappen: "Max is een supercoureur, de nummer één”
jun 24, 21:54
Marko spreekt zich uit over contractsituatie Verstappen: "Dat zou het beste zijn"
jun 25, 12:20
Landgenoten verliezen vertrouwen: "Het wordt ontzettend moeilijk voor Russell"
jun 24, 20:54
Sportjournalist laat vergelijking tussen families Verstappen en Musk voor wat het is
jun 25, 11:34
Meer artikelen
Laatste F1-Nieuws
Overzicht tijden Grand Prix van Oostenrijk 2026, wat kan Verstappen in lichtere auto?
jun 22, 13:30
Hadjar geeft 'diepere problemen' van Red Bull toe, herhaling van Verstappen-scenario denkbaar
jun 25, 16:34
Piastri ontevreden over Monaco-aanpak FIA: "Misschien moeten ze eerst eens correct meten"
jun 25, 16:12
Alonso haalt uit na felle kritiek op Aston Martin: "Soms zelfs richting online misbruik"
jun 25, 15:20
Ocon haalt schouders op na aanhoudende geruchten over Haas-exit: "Laat ze maar roepen"
jun 25, 14:20
Marko spreekt zich uit over contractsituatie Verstappen: "Dat zou het beste zijn"
jun 25, 12:20
Meer artikelen
Laatste reacties
wg
25-06-2026
Helemaal mee eens! En Calum is altijd een plezier om naar te luisteren, hij weet waar hij het over heeft en is ook een goede vent. Ik hoop dat hij dit weekend weer pitreporter mag spelen voor F1tv. Het is een enorme verademing om hem bezig te horen.
Genty
25-06-2026
Op zo'n korte baan is de achterstand dan ook geen halve seconde. Dus het zal wel degelijk (ook op dit circuit) een groot verschil kunnen maken.
peterheijnen33
25-06-2026
"Het (de opvoeding van Jos, red.) heeft dus duidelijk geen al te grote negatieve invloed op het leven van Max gehad." Oh, hoezo heeft Jos' opvoeding überhaupt een negatieve invloed gehad op het leven van Max? Waar zien deze Britten dat aan? Gelukkig wel dat de Britten ook zien dat het geen al te grote negatieve invloed heeft gehad...🤦♂️
inkydinky2004
25-06-2026
Als je moeite hebt on Max te begrijpen; luister dan naar Nicholas! He is The Man! Goed stuk.
Wouds601
25-06-2026
Een halve seconde rondetijd is niet zomaar gevonden, en zeker op een kort baantje als Oostenrijk niet. Ho Pin is wel een van de weinige analisten die over het algemeen geen onzin uitkraamt vind ik. maar we gaan het zien...
Jos Hendriks
25-06-2026
Het is eigenlijk veel te warm en ik denk dat onze ho pin er ook niet mee kan omgaan. Wat voor veranderingen komen er mischien wel een samba voorvleugel die telkens als die omdraait de grote koeienbellen zullen laten rinkelen. Laten we eerst eens afwachten of heeft ho pin met viapleey al enige voorkennis wat er op of onder de auto gebeurd. Ik hou het erop dat deze goede man bevangen is door de hitte
SennA
25-06-2026
Eens, als je RBR moet geloven zouden ze door al die updates ondertussen een seconde voor moeten liggen op de rest. Van top-team naar tob-team. Het eens zo mooie RBR hebben ze hoogtspersoonlijk vakkundig naar de knoppen geholpen. Pure middelmaat wat er nog rondloopt...
mart22
25-06-2026
*Kijk naar Aston Martin* Dat niet alleen. Kijk ook maar RBR tussen 2014 een 2020. Daar zag je dat Newey het ook niet kon redden maar dat kwam toen door die motor van MB. Daar was niet tegenop te boksen zo goed was die. En nu bij Aston Martin kan Newey het ook niet redden omdat die Hondamotor zo slecht is. Dan zie ik als lichtpuntje RBPT, die naar het zich laat aanzien, toch wel een goede motor hebben gebouwd. Opmerkelijk want iedereen riep luidkeels dat dit voor een nieuwe fabrikant onmogelijk was.
KingAir
24-06-2026
Marko verteld 0.5 sec sneller dit weekend. Ik ben benieuwd. Maar ook naar wat ADUO brengt bij Mercedes en Ferrari.
KingAir
24-06-2026
Radio verkeer is ook veel rustiger als je het vergelijkt tussen Santi vs Adami. En de juiste info / data / calls worden geven. Nu hopelijk een podium op zondag ... ‼️
Loading
Vorig artikel
Verstappen: 'Zo'n relatie tussen teamgenoten zie je niet snel meer'
Volgend artikel
Berger verwerpt dreigement Ferrari: 'Minder complexe motor voordeel voor Ferrari'
Plaats reactie
Plaats reactie