- Zoals Monic zegt, Lawson, maar het is inderdaad 2 dagen oud, en in 2 delen gepubliceerd hier.
- Je bedoelt Lawson.
- Gewichtsverlies zal ook de balans verbeteren en dat leidt weer tot meer vertrouwen in de auto waardoor Max meer op de limit kan rijden. Dit in combinatie met de onbetrouwbaarheid van de Mercedes motor zegt mij dat dit nog een leuk seizoen kan worden en dat het nog niet zomaar gedaan is. Nog een of twee uitvalbeurten en het ziet er weer heel anders uit. Er zijn nog minstens 14 races te gaan.
- Ik zou zeggen, Ferrari & HAM pak die zege ... Forza Ferrari ... ‼️
- Daar dacht ik meteen al aan toen ik de weersverwachting zag, de Mercedes motoren zullen het moeilijk krijgen.
- Klopt, een tweede P1 zou al mooi zijn.
En dan hopelijk nog een paar meer, zoals ik eerder vertelde Silverstone en dan 6 september natuurlijk ‼️
- Zegt Montoya..........
En door !
Goede vraag, heeft u er nog zo een?
Volgende!
- Ik denk dat niemand dit begrijpt, het doel van de regel om een team niet dominant te laten worden schiet volledig naast het doel. Maar had je iets anders verwacht? ze kunnen niet eens de snelheid in de pitstraat goed meten.
- Nou, nou. Bijna alles wat ik hierboven lees is nieuwe info van Hadjar zelf en die podcast is twee dagen oud.
- Gaan we tegenwoordig achterhaald oud nieuws herschrijven en opnieuw plaatse alsof het recent nieuws is...!!! Dit was al een jaar geleden bekend alsook toentertijd al gepubliceerd
Loading