+12
07-06-2026 20:02
+1
28-05-2026 16:53
+4
25-05-2026 08:50
23-05-2026 20:32
+3
23-05-2026 20:29
+6
07-05-2026 19:08
05-05-2026 13:50
+5
04-05-2026 09:31
Loading
+12
qpyzwbrjmg
Deze gast moet gewoon stoppen en naar Disneyland gaan daar geloven ze ook in sprookjes. Tsjonge dan loop je echt wel naast je schoenen en Mercedes pikt dit ongelofelijk en terecht dat Antonelli voor hem staat die verdient dit echt 😁07-06-2026 20:02
+1
qpyzwbrjmg
Natuurlijk hij is ook zo’n dictatortje lijkt Trump wel liefst blijft hij zijn levenslang de baas hopelijk gaat dat niet gebeuren dan is de formule 1 helemaal kapot😡28-05-2026 16:53
+4
qpyzwbrjmg
Windsor kletst weer uit zijn nek goed gedaan Max25-05-2026 08:50
+4
qpyzwbrjmg
Russel lacht wel die doet alles op een achterbakse manier23-05-2026 20:32
+3
qpyzwbrjmg
Nee Antonelli jij deed het goed Russrl duwde jou van de baan en dat Toto Wolff ertussen was respectloos diegene die jou begeleidt bij het rijden die had er al wat van gezegd maar Toto Wollf wil even laten weten dat hij de baas is belachelijk jij hebt fantastisch gereden en Russel duwde jou weg dat is gemeen23-05-2026 20:29
+6
qpyzwbrjmg
Tuurlijk de FIA bestraft nooit de Britten07-05-2026 19:08
+1
qpyzwbrjmg
Ja natuurlijk houden ze weer een hand boven het hoofd van Russel alle Britten krijgen bijna geen straf en dat zal altijd zo blijven door al het geslijm van hun dit is geen eerlijke sport meer. Ze kunnen het beter anders noemen dan formule 1 en dat wordt steeds erger05-05-2026 13:50
+5
qpyzwbrjmg
Als hij eens gewoon stopt met racen dan is alles opgelost toch 🤣🤣🤣04-05-2026 09:31