- Bij Mercedes rijdt er ook één rond die er een puinhoop van maakt en dat ligt niet helemaal aan de motor.
- In mijn ogen een beetje wrang om in dit verband te spreken van geluk en "dankbaarheid"...
- Waarschijnlijk geen gewoon blok maar een remblok???
- Wat een vreselijke jankert is het toch ook zeg. Kan die eens een keer anderen geen oor aannaaien, laat die princes heel duidelijk zien waar zijn mankementen overal zitten. Ik hoop dat dit nog even doorgaat zo met deze lamzak. Zal hem goed doen, denk ik hahaha
- Blah Blah, want zij zijn groot en ik is klein
- In zoverre dat de Brembo's 'de beste remmen van de wereld' zouden zijn, en dat Leclerc weer eens te lief is geweest en ermee door is gegaan, mede omdat Brembo als Italiaans merk een grote sponsor is van Ferrari.
En Hamilton wilde gewoon de remmen hebben die Mercedes al gebruikte, omdat hij daar ervaring mee had. Die bijten en remmen net anders.
- Best wel raar als hij al langer problemen heeft en Hamilton een oplossing had. Maar begrijp dat hij nog even wilde aankijken. Maar dat is niet de toonzetting van dit artikel. Het suggereert iets anders.
- Brembo heeft overigens ongelijk. Leclerc klaagt al jaren over de Brembo-remmen, en wie herinnert zich die exploderende achterrem van Max niet niet?
Dat was ook een Brembo.
Het gaat al enige jaren niet goed met die dingen, er waren meer teams met problemen met hun remmen. Volgens Brembo was er iets fout met een bepaalde batch, maar het lijkt erop alsof er wel meer fout zit.
- Ik kan mijn profiel niet meer aanpassen. Is er een update geweest die dit heeft veranderd?
- Leclerc wilde even afwachten hoe de remmen van Hamilton werkten, voordat hij ze zelf ook zou laten monteren op zijn auto.
We kunnen wel stellen dat dat afwachten nu wel voorbij is... 😂
Loading