+4
09:25
+22
09-03-2026 11:30
+9
07-03-2026 09:56
+2
05-07-2024 12:06
08-05-2024 18:13
+16
10-04-2024 19:26
+1
27-02-2024 11:59
Loading
+4
Kanaloa01
Zoals tegenwoordig in elke sector is het 1 grote corrupte bende.09:25
+22
Kanaloa01
De internationale media laat eens te meer blijken dat hun "Groene Ideaal" een utopie is. Iedereen die kritiek heeft op hun "groene Ideaal" wordt bij voorbaat aan het kruis genageld, zo ook de beste coureur ter wereld Max Verstappen. Het is nu ook in de sport doorgedrongen, plezier, levensstijl, economie, alles moet er voor wijken.09-03-2026 11:30
+9
Kanaloa01
Alles wat leuk is voor de mensen wordt kapot gemaakt door een bepaalde groep mensen. Er moet 1/2 elektrisch gereden worden en de benzine is plantaardig en kost honderden dollars per ltr. Als dit de voorbode is van de techniek voor het dagelijks gebruik denk ik niet dat er veel mensen zijn die zoveel voor een litertje benzine kunnen betalen en dan is het nog maar de vraag of er zoveel maisvelden of ander plantaardig materiaal beplant kan worden voor de fabricage van benzine. Let wel, dat proces zal dan moeten gebeuren met olie of gas. Precies zo als met waterstof, ook zinloos.07-03-2026 09:56
+2
Kanaloa01
De F1 en andere sporten krijgen in navolging van het gewone leven steeds meer regels, dus steeds meer ambtenaren en Bobo's die allemaal hun stempel willen drukken, dus meer belachelijke regels. Het is een gevaarlijke ontwikkeling.05-07-2024 12:06
+2
Kanaloa01
De NOS en eerlijk.08-05-2024 18:13
+16
Kanaloa01
Moeten we deze onzin nog serieus nemen?10-04-2024 19:26
+1
Kanaloa01
De gehele auto-industrie in Duitsland is aan het instorten vanwege de voorraad onverkochte elektrische auto's en het gaan verbieden door de EU van brandstof auto's. Massa ontslagen zijn aan de orde van de dag in Duitsland. Grote fabrieken die Duitsland verlaten, dus het lijkt er op dat de overname door Audi niet door zal gaan als je de huidige gang van zaken in Duitsland in ogenschouw neemt.27-02-2024 11:59