Vettel 'doet Verstappentje' en laat pers links liggen

Formule 1
zondag, 08 oktober 2017 om 8:12F1 Maximaal
standaardfoto f1maxjpg

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Sebastian Vettel heeft de pers overgeslagen na de Grand Prix van Japan. De persvrouw van Ferrari kwam persoonlijk naar 'het vierkantje' om te zeggen dat 'Seb' niet zou komen. Hij is te teleurgesteld door het uitvallen wegens motorproblemen.
De Engelse pers kon het niet accepteren en zei dat ze zouden gaan klagen bij de F1. Hierop werd de persdame boos, zo meldt Jack Plooij van Ziggo Sport, die toeschouwer was. (foto: Ferrari Media)
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading