Sebastian Vettel heeft de pers overgeslagen na de Grand Prix van Japan. De persvrouw van Ferrari kwam persoonlijk naar 'het vierkantje' om te zeggen dat 'Seb' niet zou komen. Hij is te teleurgesteld door het uitvallen wegens motorproblemen.
De Engelse pers kon het niet accepteren en zei dat ze zouden gaan klagen bij de F1. Hierop werd de persdame boos, zo meldt Jack Plooij van Ziggo Sport, die toeschouwer was. (foto: Ferrari Media)