- Je ziet in de header "vanuit Duitsland" staan, en meteen weet je zonder verder te lezen dat het Ralph is. Pfff zo moe word ik van die gelukzoekers die het dan maar op deze manier proberen, omdat ze in de F1 niets voorstelde.
- Vermeulen heeft natuurlijk het makkelijkst verkopende product ter wereld, maar hij zorgt er wel altijd slim voor om zogeheten ‘leverage’ te hebben in onderhandelingen. Soms voor geld of contractvoorwaarden, soms zodat Max uitstapjes mag doen, en nu door geen duidelijkheid over zijn toekomst te geven en daarmee Red Bull zo lang mogelijk onder druk te zetten de auto te blijven verbeteren en volop te investeren in de prestaties op de baan. Laat dat nu de levensinstelling van Max zijn, altijd het maximale eruit halen.
- Helemaal eens wat betreft Marko. En wat Waché betreft, op dit niveau is leveren de enige optie.
- Zowel Max als Jos hebben altijd aangegeven dat Max het liefste vooraan en weg rijdt, maar 'gewend aan snel winnen'? Waar heb ik behalve in '23 dan in hemelsnaam naar zitten kijken? Als het niet Max was, wie was dan wél die coureur die constant als een gek liep te jagen?
Nou, kom er maar in Jos. 😂
- En dat is het nou eenmaal, als de auto doet wat hij wil .......
- Zoals Monic zegt, Lawson, maar het is inderdaad 2 dagen oud, en in 2 delen gepubliceerd hier.
- Je bedoelt Lawson.
- Gewichtsverlies zal ook de balans verbeteren en dat leidt weer tot meer vertrouwen in de auto waardoor Max meer op de limit kan rijden. Dit in combinatie met de onbetrouwbaarheid van de Mercedes motor zegt mij dat dit nog een leuk seizoen kan worden en dat het nog niet zomaar gedaan is. Nog een of twee uitvalbeurten en het ziet er weer heel anders uit. Er zijn nog minstens 14 races te gaan.
- Ik zou zeggen, Ferrari & HAM pak die zege ... Forza Ferrari ... ‼️
- Daar dacht ik meteen al aan toen ik de weersverwachting zag, de Mercedes motoren zullen het moeilijk krijgen.
Loading