Williams-teambaas Capito test positief op coronavirus en mist Grand Prix van Saoedi-Arabiƫ

Formule 1
donderdag, 02 december 2021 om 10:06
Jost Capito Williams

Volg F1Maximaal.nl op Google

Stel ons als voorkeursbron in om onze artikelen vaker op Google te zien

Voeg toe als voorkeursbron op Google
Williams-teambaas Jost Capito heeft positief getest op het coronavirus, dat laten zowel Williams als de officiƫle website van de Formule 1 weten. Daardoor kan de CEO niet afreizen naar Jeddah om de Grand Prix van Saoedi-Arabiƫ bij te wonen.
In een statement laat de officiƫle website van de Formule 1 weten. 'De FIA en de Formule 1 kunnen bevestigen dat Williams Racing CEO en teambaas Jost Capito positief getest heeft op COVID-19 voor hij naar Jeddah afreisde voor de Grand Prix van Saoedi-Arabiƫ van dit weekend.'

'Williams zal zoals gepland blijven rijden'

'Jost volgt nu de richtlijnen van de Britse nationale gezondheidsautoriteit', vervolgt het statement. Ondanks dat Capito niet aanwezig kan zijn, focussen George Russell en Nicholas Latifi zich gewoon op komend weekend. 'Er is geen bredere impact op het Williams Racing personeel en het team zal zoals gepland op de baan blijven rijden.'
loading
Populair F1-Nieuws
Laatste F1-Nieuws
Laatste reacties

Loading